29 de abril de 2015

The Home of a spanish illustrator

(scroll down for English)
 
Esta é a casa da ilustradora Blanca Gomez, cujo trabalho eu sigo há anos e gosto imenso. Esta foi o primeira ilustração que comprei com o meu dinheiro!
 


 




Mesmo antes de saber de quem era a casa (e sabendo que era de uma ilustradora espanhola) senti imediatamente que podia ser da Blanca, já que as cores quentes, o ambiente artístico e suave ao mesmo tempo me fizeram lembrar o trabalho dela.

Estas são alguns das minhas ilustrações preferidas...

***
Today's home is from Spanish illustrator Blanca Goméz, who's work I have been following for a long time now. Without even knowing who's house it was (and knowing that it was owned by a Spanish illustrator), I immediatley  felt that it was Blanca's, as the warm colors, and the artistic atmosphere reminded me of her work.
 
Take a look at some of my favourite prints...




 
Se gostaram desta casa, gostarão com certeza desta, em Barcelona.
 
If you liked Blanca's house, take a look at this beautiful one in Barcelona.
SHARE:

Sem comentários

Enviar um comentário

© it´s monday but it´s ok. All rights reserved.